Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh
Autor: Strýčková, Barbora
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového projektu pro nově uváděný výrobek na český trh na základě vypracovaných analýz. V teoretické části jsou představeny hlavní pojmy týkající se problematiky zavádění nových výrobků na spotřebitelský trh. Praktická část zahrnuje analýzu komunikačních nástrojů a situační analýzu, jejíž součástí je i analýza konkurenčních výrobků. Dalším použitým nástrojem je Ansoffova matice. Aby bylo možné zákazníky lépe oslovit, je proveden STP proces. K získání názorů a otestování výrobku je využita kvalitativní metoda focus group. Z vyhodnocené focus group plynou zjištění o pozitivech a negativech výrobku, z pohledu potenciálních zákazníků. Je zjištěno postavení výrobku na základě srovnání zkušeností účastníků s konkurenčními výrobky a stanovena vhodná forma komunikace k představení. Na základě vypracovaných analýz a focus group lze vytvořit návrh marketingového projektu, pro zajištění prodeje alespoň 25 kg výrobku v následujících 6 měsících od uvedení na trh. Závěrem je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55968
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Design management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
strýčková_2024_dp.pdf 3.580Mb PDF Zobrazit/otevřít None
strýčková_2024_op.docx 48.42Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
strýčková_2024_vp.docx 48.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet