Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh |
Autor: |
Strýčková, Barbora
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového projektu pro nově uváděný výrobek na český trh na základě vypracovaných analýz. V teoretické části jsou představeny hlavní pojmy týkající se problematiky zavádění nových výrobků na spotřebitelský trh. Praktická část zahrnuje analýzu komunikačních nástrojů a situační analýzu, jejíž součástí je i analýza konkurenčních výrobků. Dalším použitým nástrojem je Ansoffova matice. Aby bylo možné zákazníky lépe oslovit, je proveden STP proces. K získání názorů a otestování výrobku je využita kvalitativní metoda focus group. Z vyhodnocené focus group plynou zjištění o pozitivech a negativech výrobku, z pohledu potenciálních zákazníků. Je zjištěno postavení výrobku na základě srovnání zkušeností účastníků s konkurenčními výrobky a stanovena vhodná forma komunikace k představení. Na základě vypracovaných analýz a focus group lze vytvořit návrh marketingového projektu, pro zajištění prodeje alespoň 25 kg výrobku v následujících 6 měsících od uvedení na trh. Závěrem je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55968
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Design management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet