Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Janečka, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:31Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:31Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55929
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření a implementaci komunikační strategie pro VŠB - Technickou univerzitu Ostrava, s primárním důrazem na oslovování Generace Z. Vzhledem k dynamickému rozvoji digitálních technologií a proměnám v demografickém složení studentů, je nezbytné, aby se vysoké školy adaptovaly na změny, aby si udržely konkurenceschopnost a atraktivitu. Diplomová práce proto zkoumá, jak efektivně využívat marketingové a komunikační nástroje k oslovování této mladé generace. |
|
dc.format |
100 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vysoké školy
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
generace z
|
cs |
dc.subject |
universities
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
generation z
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of VSB - Technical University of Ostrava with a Focus on Generation Z |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the creation and implementation of a communication strategy for VSB - Technical University of Ostrava, with a primary emphasis on targeting Generation Z. Given the dynamic development of digital technologies and changes in the demographic composition of students, it is essential for universities to adapt to these changes to maintain their competitiveness and attractiveness. Therefore, the thesis examines how to effectively use marketing and communication tools to reach this young generation. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68353
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account