Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Janečka, Lukáš
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:31Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:31Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55929
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření a implementaci komunikační strategie pro VŠB - Technickou univerzitu Ostrava, s primárním důrazem na oslovování Generace Z. Vzhledem k dynamickému rozvoji digitálních technologií a proměnám v demografickém složení studentů, je nezbytné, aby se vysoké školy adaptovaly na změny, aby si udržely konkurenceschopnost a atraktivitu. Diplomová práce proto zkoumá, jak efektivně využívat marketingové a komunikační nástroje k oslovování této mladé generace.
dc.format 100 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vysoké školy cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject generace z cs
dc.subject universities en
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing en
dc.subject generation z en
dc.title Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z
dc.title.alternative Communication Strategy of VSB - Technical University of Ostrava with a Focus on Generation Z
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the creation and implementation of a communication strategy for VSB - Technical University of Ostrava, with a primary emphasis on targeting Generation Z. Given the dynamic development of digital technologies and changes in the demographic composition of students, it is essential for universities to adapt to these changes to maintain their competitiveness and attractiveness. Therefore, the thesis examines how to effectively use marketing and communication tools to reach this young generation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68353
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
janečka_2024_dp.pdf 3.344Mb PDF View/Open None
janečka_2024_op.docx 92.53Kb Unknown View/Open None
janečka_2024_vp.pdf 152.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account