Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z |
Autor: |
Janečka, Lukáš
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření a implementaci komunikační strategie pro VŠB - Technickou univerzitu Ostrava, s primárním důrazem na oslovování Generace Z. Vzhledem k dynamickému rozvoji digitálních technologií a proměnám v demografickém složení studentů, je nezbytné, aby se vysoké školy adaptovaly na změny, aby si udržely konkurenceschopnost a atraktivitu. Diplomová práce proto zkoumá, jak efektivně využívat marketingové a komunikační nástroje k oslovování této mladé generace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55929
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet