Věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Lichtenberková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:31Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:31Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55928
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu doporučení věrnostního programu pro Aparthotel Svatý Vavřinec. Teoretická část nejprve vymezuje pojem marketingový mix v hotelnictví a dále se věnuje věrnostnímu programu jako hlavnímu tématu bakalářské práce. Teoretická část následně definuje pojem zákazník a je zakončena hotelnictvím v České republice. Praktická část představuje vybranou společnost a předkládá jednotlivé návrhy a doporučení pro věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec, jež jsou založeny na výstupu z dotazníkového šetření. Výsledkem práce jsou návrhy a doporučení, které by měly přispět ke zvýšení loajality zákazníků, k podpoře opakovaných rezervací a získání relevantních dat do CRM systému. |
|
dc.format |
83 s. (109 028 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
hotelnictví
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
Aparthotel Svatý Vavřinec
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
loyalty program
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
hotel industry
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.subject |
Aparthotel Svatý Vavřinec
|
en |
dc.title |
Věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec |
|
dc.title.alternative |
Aparthotel Svaty Vavrinec Loyalty Program |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the creation of a loyalty program recommendation for Aparthotel Svatý Vavřinec. The theoretical part first defines the concept of marketing mix in the hotel industry and then focuses on the loyalty program as the main topic of the bachelor thesis. The theoretical part further defines the concept of customer, and concludes with the hotel industry in the Czech Republic. The practical part introduces the selected company and proposes recommendations for the loyalty program of Aparthotel Svatý Vavřinec. The recommendation proposal is based on the output of the questionnaire survey. The result of the work are suggestions and recommendations that should contribute to increase customer loyalty, to promote repeat bookings and to obtain relevant data for the CRM system. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68253
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account