Věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Lichtenberková, Markéta
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:31Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:31Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55928
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu doporučení věrnostního programu pro Aparthotel Svatý Vavřinec. Teoretická část nejprve vymezuje pojem marketingový mix v hotelnictví a dále se věnuje věrnostnímu programu jako hlavnímu tématu bakalářské práce. Teoretická část následně definuje pojem zákazník a je zakončena hotelnictvím v České republice. Praktická část představuje vybranou společnost a předkládá jednotlivé návrhy a doporučení pro věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec, jež jsou založeny na výstupu z dotazníkového šetření. Výsledkem práce jsou návrhy a doporučení, které by měly přispět ke zvýšení loajality zákazníků, k podpoře opakovaných rezervací a získání relevantních dat do CRM systému.
dc.format 83 s. (109 028 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject hotelnictví cs
dc.subject hotel cs
dc.subject Aparthotel Svatý Vavřinec cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject sales promotion en
dc.subject loyalty program en
dc.subject customer en
dc.subject hotel industry en
dc.subject hotel en
dc.subject Aparthotel Svatý Vavřinec en
dc.title Věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec
dc.title.alternative Aparthotel Svaty Vavrinec Loyalty Program
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the creation of a loyalty program recommendation for Aparthotel Svatý Vavřinec. The theoretical part first defines the concept of marketing mix in the hotel industry and then focuses on the loyalty program as the main topic of the bachelor thesis. The theoretical part further defines the concept of customer, and concludes with the hotel industry in the Czech Republic. The practical part introduces the selected company and proposes recommendations for the loyalty program of Aparthotel Svatý Vavřinec. The recommendation proposal is based on the output of the questionnaire survey. The result of the work are suggestions and recommendations that should contribute to increase customer loyalty, to promote repeat bookings and to obtain relevant data for the CRM system.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68253
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
lichtenberková_2024_dp.zip 3.361Mb application/zip View/Open None
lichtenberková_2024_op.docx 89.63Kb Unknown View/Open None
lichtenberková_2024_vp.pdf 144.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account