Věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec |
Autor: |
Lichtenberková, Markéta
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu doporučení věrnostního programu pro Aparthotel Svatý Vavřinec. Teoretická část nejprve vymezuje pojem marketingový mix v hotelnictví a dále se věnuje věrnostnímu programu jako hlavnímu tématu bakalářské práce. Teoretická část následně definuje pojem zákazník a je zakončena hotelnictvím v České republice. Praktická část představuje vybranou společnost a předkládá jednotlivé návrhy a doporučení pro věrnostní program Aparthotelu Svatý Vavřinec, jež jsou založeny na výstupu z dotazníkového šetření. Výsledkem práce jsou návrhy a doporučení, které by měly přispět ke zvýšení loajality zákazníků, k podpoře opakovaných rezervací a získání relevantních dat do CRM systému. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55928
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet