Budování značky zubní hygieny v online prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky zubní hygieny v online prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky zubní hygieny v online prostředí
Author: Šťastný, Jakub
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na proces budování značky v oblasti dentální hygieny v online prostředí. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy související s marketingem ve zdravotnictví, marketingovou komunikací, brand buildingem a digitálním marketingem. Praktická část práce je charakterizuje značku DeniDental, kde je značka analyzována z pohledu její pozice na trhu a specifik cílové skupiny. Pro hlubší pochopení tržního prostředí byla provedena komparativní analýza s konkurenčními značkami. Kvalitativní výzkum byl uskutečněn formou polostrukturovaných rozhovorů se zástupci cílové skupiny, což umožnilo získat důležité informace o jejich preferencích a očekáváních. Z výsledků výzkumu byly zodpovězený výzkumné otázky a následně odvozena doporučení pro efektivnější marketingovou strategii a další rozvoj značky DeniDental. Tato práce přináší ucelený pohled na specifika budování značky v online prostředí dentální hygieny a předkládá strategické návrhy pro zlepšení komunikace a posílení postavení značky na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55886
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šťastný_2024_dp.pdf 2.978Mb PDF View/Open None
šťastný_2024_op.pdf 164.0Kb PDF View/Open None
šťastný_2024_vp.docx 90.95Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account