Branding luxusních šperkařských značek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Branding luxusních šperkařských značek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Hojdyszová, Julie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:29Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:29Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55884
dc.description.abstract Ústředním motivem této diplomové práce je analýza brandingových nástrojů v segmentu s luxusními šperky. Cílem práce je pochopení zákazníkových preferencí v kontextu vizuální komunikace konkrétní značky a navržení vhodné brandingové kampaně na základě zanalyzovaných dat. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla využita kombinace dvou typů kvalitativního výzkumu - hloubkové individuální rozhovory a tržní charakteristika značek a jejich rozdělení do kategorií tržního lídra, následovatele, vyzyvatele a troškaře. Cílem těchto dvou výzkumů bylo získat relevantní data. Na základě pochopení preferencí zákazníků a získaných poznatků z těchto dvou výzkumů je v projektové části navržená nová brandingová kampaň, která odpovídá požadavkům klientů vybrané značky.
dc.format 111 s. (157 887)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing luxusních šperků cs
dc.subject branding cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject reklamní fotografie cs
dc.subject reklamní video kampaň cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject USP cs
dc.subject marketing of luxury jewelry en
dc.subject branding en
dc.subject visual identity en
dc.subject commercial photography en
dc.subject commercial video campaign en
dc.subject Instagram en
dc.subject USP en
dc.title Branding luxusních šperkařských značek
dc.title.alternative Branding of the Luxury Jewellery Brands
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The central motive of this thesis is the analysis of branding tools in the luxury jewelry segment. The aim of the work is to understand customer preferences in the context of visual communication of a specific brand and to design an appropriate branding campaign based on the analyzed data. To answer the research questions, a combination of two types of qualitative research was used - in-depth individual interviews and market characteristics of brands and their division into the categories of market leader, follower, challenger and laggard. The main target of these researches was to obtain relevant data. Based on the understanding of customer preferences and customer insight gained from these two researches, the project part is dedicated to design a new branding campaign based on customer preferences.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68349
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
hojdyszová_2024_dp.pdf 11.91Mb PDF View/Open None
hojdyszová_2024_op.docx 102.9Kb Unknown View/Open None
hojdyszová_2024_vp.docx 90.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account