Branding luxusních šperkařských značek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Branding luxusních šperkařských značek

Show full item record

No preview available
Title: Branding luxusních šperkařských značek
Author: Hojdyszová, Julie
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Ústředním motivem této diplomové práce je analýza brandingových nástrojů v segmentu s luxusními šperky. Cílem práce je pochopení zákazníkových preferencí v kontextu vizuální komunikace konkrétní značky a navržení vhodné brandingové kampaně na základě zanalyzovaných dat. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla využita kombinace dvou typů kvalitativního výzkumu - hloubkové individuální rozhovory a tržní charakteristika značek a jejich rozdělení do kategorií tržního lídra, následovatele, vyzyvatele a troškaře. Cílem těchto dvou výzkumů bylo získat relevantní data. Na základě pochopení preferencí zákazníků a získaných poznatků z těchto dvou výzkumů je v projektové části navržená nová brandingová kampaň, která odpovídá požadavkům klientů vybrané značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55884
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hojdyszová_2024_dp.pdf 11.91Mb PDF View/Open None
hojdyszová_2024_op.docx 102.9Kb Unknown View/Open None
hojdyszová_2024_vp.docx 90.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account