Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Machová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:26Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:26Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55817
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje tématu spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky. Obsahově je práce rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti kosmetiky, trhu s kosmetickými produkty, marketingového mixu, komunikace se zákazníky, spotřebního chování a vlivů na něj. V praktické části je představena společnost XY a násled-ná interpretace výsledků kvantitativního šetření. V závěru jsou zodpovězeny výzkumné otáz-ky a zformulována doporučení a návrhy vyplývající z analýz. Účelem práce je, aby komplet-ně posloužila vybrané společnosti XY k pochopení přání a potřeb spotřebitelů, díky kterým budou moci do budoucna rozšířit sortiment o produkty přírodní kosmetiky. |
|
dc.format |
60 s. (92 139 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
přírodní kosmetika
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské vnímání
|
cs |
dc.subject |
nákupní rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
faktory
|
cs |
dc.subject |
kritéria
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
natural cosmetics
|
en |
dc.subject |
consumer perception
|
en |
dc.subject |
purchase decision process
|
en |
dc.subject |
factors
|
en |
dc.subject |
criteria
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.title |
Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky |
|
dc.title.alternative |
Consumer Perception of Natural Cosmetics |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the topic of consumer perception of natural cosmetics. The content of the thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines concepts from the field of cosmetics, market with cosmetic products, marketing mix, communication with customers, consumer behaviour and influences on it. In the practical part the company XY is introduced and the subsequent interpretation of the results of the quantitative investigation. Finally, the research questions are answered and recommendations and suggestions resulting from the analyses are formulated. The purpose of the thesis is to completely serve the selected company XY to understand the wishes and needs of consu-mers, which will enable them to expand their product range with natural cosmetics products in the future. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68254
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account