Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Machová, Tereza
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:26Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:26Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55817
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje tématu spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky. Obsahově je práce rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti kosmetiky, trhu s kosmetickými produkty, marketingového mixu, komunikace se zákazníky, spotřebního chování a vlivů na něj. V praktické části je představena společnost XY a násled-ná interpretace výsledků kvantitativního šetření. V závěru jsou zodpovězeny výzkumné otáz-ky a zformulována doporučení a návrhy vyplývající z analýz. Účelem práce je, aby komplet-ně posloužila vybrané společnosti XY k pochopení přání a potřeb spotřebitelů, díky kterým budou moci do budoucna rozšířit sortiment o produkty přírodní kosmetiky.
dc.format 60 s. (92 139 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přírodní kosmetika cs
dc.subject spotřebitelské vnímání cs
dc.subject nákupní rozhodovací proces cs
dc.subject faktory cs
dc.subject kritéria cs
dc.subject trh cs
dc.subject společnost cs
dc.subject natural cosmetics en
dc.subject consumer perception en
dc.subject purchase decision process en
dc.subject factors en
dc.subject criteria en
dc.subject market en
dc.subject company en
dc.title Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky
dc.title.alternative Consumer Perception of Natural Cosmetics
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the topic of consumer perception of natural cosmetics. The content of the thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines concepts from the field of cosmetics, market with cosmetic products, marketing mix, communication with customers, consumer behaviour and influences on it. In the practical part the company XY is introduced and the subsequent interpretation of the results of the quantitative investigation. Finally, the research questions are answered and recommendations and suggestions resulting from the analyses are formulated. The purpose of the thesis is to completely serve the selected company XY to understand the wishes and needs of consu-mers, which will enable them to expand their product range with natural cosmetics products in the future.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68254
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
machová_2024_dp.pdf 2.294Mb PDF View/Open None
machová_2024_op.pdf 163.3Kb PDF View/Open None
machová_2024_vp.docx 100.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account