Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky
Autor: Machová, Tereza
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje tématu spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky. Obsahově je práce rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti kosmetiky, trhu s kosmetickými produkty, marketingového mixu, komunikace se zákazníky, spotřebního chování a vlivů na něj. V praktické části je představena společnost XY a násled-ná interpretace výsledků kvantitativního šetření. V závěru jsou zodpovězeny výzkumné otáz-ky a zformulována doporučení a návrhy vyplývající z analýz. Účelem práce je, aby komplet-ně posloužila vybrané společnosti XY k pochopení přání a potřeb spotřebitelů, díky kterým budou moci do budoucna rozšířit sortiment o produkty přírodní kosmetiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55817
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
machová_2024_dp.pdf 2.294Mb PDF Zobrazit/otevřít None
machová_2024_op.pdf 163.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
machová_2024_vp.docx 100.8Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet