Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky |
Autor: |
Machová, Tereza
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje tématu spotřebitelské vnímání přírodní kosmetiky. Obsahově je práce rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti kosmetiky, trhu s kosmetickými produkty, marketingového mixu, komunikace se zákazníky, spotřebního chování a vlivů na něj. V praktické části je představena společnost XY a násled-ná interpretace výsledků kvantitativního šetření. V závěru jsou zodpovězeny výzkumné otáz-ky a zformulována doporučení a návrhy vyplývající z analýz. Účelem práce je, aby komplet-ně posloužila vybrané společnosti XY k pochopení přání a potřeb spotřebitelů, díky kterým budou moci do budoucna rozšířit sortiment o produkty přírodní kosmetiky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55817
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet