dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Navrátilová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T13:11:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T13:11:29Z |
|
dc.date.issued |
2008-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5577
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje oboru biozemědělství, který je v současné době jedním z nejprogresivnějších odvětví na českém trhu s potravinami. Vstup zahraničního kapitálu větších společností je ale stále ještě teprve očekáván. Marketingové komunikace v biozemědělství se za posledních několik let posunuly na srovnatelnou úroveň s ostatními komoditami. Tento jev podpořila především změna chování v marketingových komunikacích největších prodejců na trhu - supermarketů. Specifický a osobní přístup, který propagace biopotravin ještě stále potřebuje, často chybí. I u menších subjektů na trhu je vidět velký posun v marketingových komunikacích a uvědomění si potřeby budování vlastní značky. Ve své práci se zaměřuji na marketingové komunikace v biozemědělství obecně, dále pak na analýzu marketingových komunikací dvou českých subjektů na trhu a stanovené hypotézy ověřuji zejména průzkumnou sondou, ze které vyvozuji obecné odporučení pro marketingové komunikace v biozemědělství. |
cs |
dc.format |
82 |
cs |
dc.format.extent |
1365626 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zahradnictví
|
cs |
dc.subject |
biofarma
|
cs |
dc.subject |
bioprodukty
|
cs |
dc.subject |
ekologické zemědělství
|
cs |
dc.subject |
agriculture
|
en |
dc.subject |
biofarming
|
en |
dc.subject |
bioproducts
|
en |
dc.subject |
organic farming
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategy of biofarm Luční Údolí |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2008-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the area of biofarming, which is currently one of the most progressive sectors in the Czech food market. However, foreign investments of bigger companies is still being expected. Marketing communication within this sector have significantly improved and got on the comparable level with other commodities. This feature was supported especially by the behavioral change in marketing communications of biggest dealers on the market - supermarkets. Specific and personalised approach, much needed with on the promotion of biofood, is still missing. Even smaller subjects on the market embody a big shift in marketing communications and are aware of the need of building own brands. In my thesis, I concentrate on marketing communications in biofarming from the general point of view, and on the analysis of marketing communications of two Czech subject. Defined hypotheses are pursued by the survey sonde. Results of the survey are the base for my recommendation in the area of marketing communications in biofarming. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7604
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|