Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad
Autor: Navrátilová, Klára
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje oboru biozemědělství, který je v současné době jedním z nejprogresivnějších odvětví na českém trhu s potravinami. Vstup zahraničního kapitálu větších společností je ale stále ještě teprve očekáván. Marketingové komunikace v biozemědělství se za posledních několik let posunuly na srovnatelnou úroveň s ostatními komoditami. Tento jev podpořila především změna chování v marketingových komunikacích největších prodejců na trhu - supermarketů. Specifický a osobní přístup, který propagace biopotravin ještě stále potřebuje, často chybí. I u menších subjektů na trhu je vidět velký posun v marketingových komunikacích a uvědomění si potřeby budování vlastní značky. Ve své práci se zaměřuji na marketingové komunikace v biozemědělství obecně, dále pak na analýzu marketingových komunikací dvou českých subjektů na trhu a stanovené hypotézy ověřuji zejména průzkumnou sondou, ze které vyvozuji obecné odporučení pro marketingové komunikace v biozemědělství.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5577
Datum: 2008-08-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7604


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
navrátilová_2008_dp.pdf 1.302Mb PDF Zobrazit/otevřít
navrátilová_2008_vp.zip 394.4Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
navrátilová_2008_op.zip 237.8Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet