Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad |
Autor: |
Navrátilová, Klára
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje oboru biozemědělství, který je v současné době jedním z nejprogresivnějších odvětví na českém trhu s potravinami. Vstup zahraničního kapitálu větších společností je ale stále ještě teprve očekáván. Marketingové komunikace v biozemědělství se za posledních několik let posunuly na srovnatelnou úroveň s ostatními komoditami. Tento jev podpořila především změna chování v marketingových komunikacích největších prodejců na trhu - supermarketů. Specifický a osobní přístup, který propagace biopotravin ještě stále potřebuje, často chybí. I u menších subjektů na trhu je vidět velký posun v marketingových komunikacích a uvědomění si potřeby budování vlastní značky. Ve své práci se zaměřuji na marketingové komunikace v biozemědělství obecně, dále pak na analýzu marketingových komunikací dvou českých subjektů na trhu a stanovené hypotézy ověřuji zejména průzkumnou sondou, ze které vyvozuji obecné odporučení pro marketingové komunikace v biozemědělství. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5577
|
Datum:
|
2008-08-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7604
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet