Měření spokojenosti zákazníka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Sudík, Ladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T13:06:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T13:06:21Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5571
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je změřit spokojenost zákazníků firmy J. JINDRA s.r.o. v roce 2007. Na základě zjištěných údajů navrhnout opatření a změny v organizaci marketingu a obchodního oddělení a v následujícím roce ověřit účinnost těchto opatření provedením měření spokojenosti zákazníků v roce 2008. Teoretická část se zabývá úlohou marketingu a marketingového výzkumu ve firemní praxi. Praktická část této práce popisuje přípravu a provedení měření spokojenosti zákazníka dle metodiky European Customer Satisfaction Index (ECSI). Zahrnuje statistické zpracování získaných údajů včetně jednotlivých dotazníků a celkové vyhodnocení výsledků. |
cs |
dc.format |
86 s. |
cs |
dc.format.extent |
1444458 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
index spokojenosti zákazníka
|
cs |
dc.subject |
výzkum spokojenosti zákazníka
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
ECSI
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction research
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
european customer satisfaction index
|
en |
dc.subject |
ECSI
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníka |
cs |
dc.title.alternative |
A Customer Satisfaction Research |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this thesis is to measure the customer satisfaction of the company J. JINDRA s.r.o. in 2007. Based on the collected data the thesis presents the proposal of measures and changes in the organization of the marketing and sales departments and suggests to verify the efficiency of these measures by means of a repeated measurement of customer satisfaction in 2008. The theoretical part elaborates on the role of marketing and marketing research in the company daily practice. The practical part of the thesis describes the preparation steps and the implementation phase of the European Customer Satisfaction Index (ECSI). It contains statistics on collected data including individual questionnaires and a summary assessment of the results. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7615
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account