Měření spokojenosti zákazníka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníka
Autor: Sudík, Ladislav
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem této práce je změřit spokojenost zákazníků firmy J. JINDRA s.r.o. v roce 2007. Na základě zjištěných údajů navrhnout opatření a změny v organizaci marketingu a obchodního oddělení a v následujícím roce ověřit účinnost těchto opatření provedením měření spokojenosti zákazníků v roce 2008. Teoretická část se zabývá úlohou marketingu a marketingového výzkumu ve firemní praxi. Praktická část této práce popisuje přípravu a provedení měření spokojenosti zákazníka dle metodiky European Customer Satisfaction Index (ECSI). Zahrnuje statistické zpracování získaných údajů včetně jednotlivých dotazníků a celkové vyhodnocení výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5571
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7615


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sudík_2008_dp.pdfZablokované 1.377Mb PDF
sudík_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sudík_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet