Měření spokojenosti zákazníka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníka |
Autor: |
Sudík, Ladislav
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je změřit spokojenost zákazníků firmy J. JINDRA s.r.o. v roce 2007. Na základě zjištěných údajů navrhnout opatření a změny v organizaci marketingu a obchodního oddělení a v následujícím roce ověřit účinnost těchto opatření provedením měření spokojenosti zákazníků v roce 2008. Teoretická část se zabývá úlohou marketingu a marketingového výzkumu ve firemní praxi. Praktická část této práce popisuje přípravu a provedení měření spokojenosti zákazníka dle metodiky European Customer Satisfaction Index (ECSI). Zahrnuje statistické zpracování získaných údajů včetně jednotlivých dotazníků a celkové vyhodnocení výsledků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5571
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7615
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet