dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Pelejová, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T13:06:05Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T13:06:05Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5570
|
|
dc.description.abstract |
Téma mé práce vychází ze skutečnosti, že se již pět let aktivně věnuji problematice cestov-ního ruchu. Dle dostupných informací a současného vývojového trendu patří zážitková turistika do málo rozvinutých forem cestovního ruchu i přesto, že tento obor skýtá nemalé příležitosti pro všechny podnikatele, města i obce, které využívají cestovních ruch nejen ke své prezentaci, ale především ke své obživě. Z geografického hlediska vás ve své práci budu nejčastěji provázet po jižních Čechách, zejména pak po Jindřichohradecku. Dle statis-tik agentury CzechTourism jsou jižní Čechy vnímané jako turisticky atraktivní oblast s výrazně rozvinutou turistickou infrastrukturou. Ovšem i zde se najdou značné mezery na trhu, jež je třeba vyplnit atraktivní nabídkou, která nejenže udrží, ale i zvýší kredit tohoto kraje u jeho návštěvníků. |
cs |
dc.format |
57 |
cs |
dc.format.extent |
610147 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
aktivní
|
cs |
dc.subject |
zážitková turistika
|
cs |
dc.subject |
jižní Čechy
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
adventure tourism
|
en |
dc.subject |
southern Bohemia
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
analyse
|
en |
dc.subject |
concur-rence
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace subjktu zážitkové turistiky |
cs |
dc.title.alternative |
Suggestion of marketing communications of subject adventure tourism |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2008-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the thesis is coming out from the reality that I have spent already five years of going in the problems of tourism. Due to approachable information and contemporary de-velopmental trend the adventure tourism belongs to less developed forms of tourism. Al-though this branch offers many opportunities for all businessmen, towns and villages, they use the tourism for their presentation but especially for their livelihood. From the geo-graphical point of view I will accompany you on southern Bohemia, mainly Jindřichův Hradec region. According to the statistics made by the agency CzechTourism southern Bo-hemia are perceived as tourist attractive region with high developed tourist infrastructure. Of course even here we can see considerable gaps on the market, which is necessary to fill by attractive offer, which will not only keep but also will increase the credit of this region at his visitors. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4826
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|