Návrh marketingové komunikace subjktu zážitkové turistiky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové komunikace subjktu zážitkové turistiky |
Autor: |
Pelejová, Dana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Téma mé práce vychází ze skutečnosti, že se již pět let aktivně věnuji problematice cestov-ního ruchu. Dle dostupných informací a současného vývojového trendu patří zážitková turistika do málo rozvinutých forem cestovního ruchu i přesto, že tento obor skýtá nemalé příležitosti pro všechny podnikatele, města i obce, které využívají cestovních ruch nejen ke své prezentaci, ale především ke své obživě. Z geografického hlediska vás ve své práci budu nejčastěji provázet po jižních Čechách, zejména pak po Jindřichohradecku. Dle statis-tik agentury CzechTourism jsou jižní Čechy vnímané jako turisticky atraktivní oblast s výrazně rozvinutou turistickou infrastrukturou. Ovšem i zde se najdou značné mezery na trhu, jež je třeba vyplnit atraktivní nabídkou, která nejenže udrží, ale i zvýší kredit tohoto kraje u jeho návštěvníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5570
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4826
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet