Analýza vývoje herního trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vývoje herního trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sysala, Tomáš
dc.contributor.author Hlaváček, Michal
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:22Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:22Z
dc.date.issued 2023-11-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55706
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je popsat historii vývoje her, dále navrhnout metodiku pro jejich srovnání a toto následně provést pro hry z různých časových období. První část se zabývá historií videoher a videoherních zařízení od doby jejich vzniku. Poté se práce zaměřuje na hry vydané po roce 2000. Jsou zde podrobněji popsány jednotlivé hry z nejznámějších herních sérii včetně jejich hardwarových nároků. Praktická část obsahuje návrh metodiky, jak srovnávat hry časově od sebe vzdálené a pomocí této metodiky je pak vytvořena analýza, která se snaží potvrdit nebo vyvrátit hypotézu, že novější a dražší hry jsou kvalitnější než hry o jednu a více dekád starší.
dc.format 147 s. (207 417 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject videohra cs
dc.subject herní série cs
dc.subject analýza herního trhu cs
dc.subject videohra cs
dc.subject konzole cs
dc.subject hardwarové požadavky cs
dc.subject videogame en
dc.subject game series en
dc.subject game market analysis en
dc.subject video game en
dc.subject console en
dc.subject hardware requirements en
dc.title Analýza vývoje herního trhu
dc.title.alternative Analysis of a Game Market Development
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pleva, Michal
dc.date.accepted 2024-06-18
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to describe the history of the development of the games, to propose a methodology for their comparison and to do this for games from different time periods. The first part deals with the history of video games and video game devices since their inception. Then the thesis focuses on games released after 2000. Individual games from the most well-known game franchises are described in detail, including their hardware requirements. The practical section proposes a methodology for comparing games that are distant in time, and then uses this methodology to produce an analysis that seeks to confirm or refute the hypothesis that newer and more expensive games are of higher quality than games that are one or more decades older.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies in Administration en
dc.identifier.stag 66257
dc.date.submitted 2024-05-22


Files in this item

Files Size Format View Description
hlaváček_2024_dp.pdf 3.905Mb PDF View/Open None
hlaváček_2024_op.pdf 154.8Kb PDF View/Open None
hlaváček_2024_vp.pdf 242.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account