Projekt zlepšení marketingových komunikačních kanálů vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingových komunikačních kanálů vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Tesarčíková, Karolína
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:18Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:18Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55609
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Cílem práce je vypracování projektu vedoucího ke zlepšení marketingové komunikace společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje marketingovou komunikaci a marketingový komunikační mix. Na základě teoretické části jsou vypracována teoretická východiska pro praktickou část práce. Cílem praktické části diplomové práce je analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti Elektric-Hranice s.r.o. Na základě výsledků analýzy je navrhnut projekt na zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 127 s. (189 524 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject projekt marketingové komunikace cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.subject Analysis en
dc.subject Marketing Communication Project en
dc.title Projekt zlepšení marketingových komunikačních kanálů vybrané firmy
dc.title.alternative Project of Improving Marketing Communication Channels of a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2024-06-07
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on improving of current marketing communication of the chosen company. The aim of the thesis is to create a project leading to the improvement of the company's marketing communication. The thesis is divided to the theoretical and practical part. The theoretical part defines marketing communication and marketing mix. Based on the theoretical part, the theoretical basis is created for the practical part. The aim of the practical part of the thesis is to analyze is to analyze the current state of the marketing communication in the selected company Elektric-Hranice s.r.o. Based on the results of the analysis, a project to improve the current state of marketing communication is proposed. The project is subsequently subjected to a time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65187
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
tesarčíková_2024_dp.pdf 3.655Mb PDF View/Open None
tesarčíková_2024_op.pdf 1.278Mb PDF View/Open None
tesarčíková_2024_vp.docx 48.63Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account