Projekt zlepšení marketingových komunikačních kanálů vybrané firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Tesarčíková, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:18Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:18Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55609
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Cílem práce je vypracování projektu vedoucího ke zlepšení marketingové komunikace společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje marketingovou komunikaci a marketingový komunikační mix. Na základě teoretické části jsou vypracována teoretická východiska pro praktickou část práce. Cílem praktické části diplomové práce je analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti Elektric-Hranice s.r.o. Na základě výsledků analýzy je navrhnut projekt na zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
127 s. (189 524 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Tools
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Project
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingových komunikačních kanálů vybrané firmy |
|
dc.title.alternative |
Project of Improving Marketing Communication Channels of a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2024-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on improving of current marketing communication of the chosen company. The aim of the thesis is to create a project leading to the improvement of the company's marketing communication. The thesis is divided to the theoretical and practical part. The theoretical part defines marketing communication and marketing mix. Based on the theoretical part, the theoretical basis is created for the practical part. The aim of the practical part of the thesis is to analyze is to analyze the current state of the marketing communication in the selected company Elektric-Hranice s.r.o. Based on the results of the analysis, a project to improve the current state of marketing communication is proposed. The project is subsequently subjected to a time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65187
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account