Projekt zlepšení marketingových komunikačních kanálů vybrané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingových komunikačních kanálů vybrané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingových komunikačních kanálů vybrané firmy
Autor: Tesarčíková, Karolína
Vedoucí: Vydrová, Janka
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Cílem práce je vypracování projektu vedoucího ke zlepšení marketingové komunikace společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje marketingovou komunikaci a marketingový komunikační mix. Na základě teoretické části jsou vypracována teoretická východiska pro praktickou část práce. Cílem praktické části diplomové práce je analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti Elektric-Hranice s.r.o. Na základě výsledků analýzy je navrhnut projekt na zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55609
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tesarčíková_2024_dp.pdf 3.655Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tesarčíková_2024_op.pdf 1.278Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tesarčíková_2024_vp.docx 48.63Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet