Vliv střihu videa na dosah příspěvku na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv střihu videa na dosah příspěvku na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sysala, Tomáš
dc.contributor.author Beranová, Anna
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:16Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:16Z
dc.date.issued 2023-11-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55582
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu střihu videa na dosah a interakci příspěvků na sociálních sítích. V teoretické části jsou vysvětleny základní principy fungování sociálních sítí a jejich algoritmů, důležitost video kontentu v digitálním oblasti a různé techniky střihu videa. Praktická část práce je zaměřena na empirický výzkum, který porovnává úspěšnost videí s různými střihovými technikami na platformách: Instagram a TikTok. Analyzovány jsou specifické aspekty, které mohou ovlivnit uživatelské zapojení a šíření obsahu, včetně délky videa, použití hudby, textových popisků a hashtagů. Výsledky práce ukazují, že správně zvolené střihové techniky mohou významně zvýšit dosah a interakci videa, ale nejedná se pouze o tento jeden aspekt.
dc.format 104 s. (172 685), PVII
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject střih videa cs
dc.subject videoobsah cs
dc.subject dosah příspěvku cs
dc.subject interakce uživatelů cs
dc.subject social networks en
dc.subject video editing en
dc.subject video content en
dc.subject post reach en
dc.subject user interaction en
dc.title Vliv střihu videa na dosah příspěvku na sociálních sítích
dc.title.alternative The Effect of Video Editing on the Reach of a Social Network Post
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kovář, Stanislav
dc.date.accepted 2024-06-18
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis analyses the effect of video editing on the reach and interaction of social media posts. The theoretical part explains the basic principles of social networking and its algorithms, the importance of video content in the digital domain and different video editing techniques. The practical part of the thesis focuses on empirical research that compares the success rate of videos with different editing techniques on the platforms: Instagram, and TikTok. Specific aspects that can influence user engagement and content dissemination are analyzed, including video length, use of music, text captions, and hashtags. The results of the work show that well-chosen editing techniques can significantly increase the reach and inter-action of a video, but it is not just this one aspect.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies in Administration en
dc.identifier.stag 66248
dc.date.submitted 2024-05-29


Files in this item

Files Size Format View Description
beranová_2024_dp.zip 69.99Mb application/zip View/Open None
beranová_2024_op.pdf 387.8Kb PDF View/Open None
beranová_2024_vp.pdf 242.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account