dc.contributor.advisor |
Sysala, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Beranová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:16Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:16Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55582
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu střihu videa na dosah a interakci příspěvků na sociálních sítích. V teoretické části jsou vysvětleny základní principy fungování sociálních sítí a jejich algoritmů, důležitost video kontentu v digitálním oblasti a různé techniky střihu videa. Praktická část práce je zaměřena na empirický výzkum, který porovnává úspěšnost videí s různými střihovými technikami na platformách: Instagram a TikTok. Analyzovány jsou specifické aspekty, které mohou ovlivnit uživatelské zapojení a šíření obsahu, včetně délky videa, použití hudby, textových popisků a hashtagů. Výsledky práce ukazují, že správně zvolené střihové techniky mohou významně zvýšit dosah a interakci videa, ale nejedná se pouze o tento jeden aspekt. |
|
dc.format |
104 s. (172 685), PVII |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
střih videa
|
cs |
dc.subject |
videoobsah
|
cs |
dc.subject |
dosah příspěvku
|
cs |
dc.subject |
interakce uživatelů
|
cs |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
video editing
|
en |
dc.subject |
video content
|
en |
dc.subject |
post reach
|
en |
dc.subject |
user interaction
|
en |
dc.title |
Vliv střihu videa na dosah příspěvku na sociálních sítích |
|
dc.title.alternative |
The Effect of Video Editing on the Reach of a Social Network Post |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kovář, Stanislav |
|
dc.date.accepted |
2024-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis analyses the effect of video editing on the reach and interaction of social media posts. The theoretical part explains the basic principles of social networking and its algorithms, the importance of video content in the digital domain and different video editing techniques. The practical part of the thesis focuses on empirical research that compares the success rate of videos with different editing techniques on the platforms: Instagram, and TikTok. Specific aspects that can influence user engagement and content dissemination are analyzed, including video length, use of music, text captions, and hashtags. The results of the work show that well-chosen editing techniques can significantly increase the reach and inter-action of a video, but it is not just this one aspect. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.identifier.stag |
66248
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-29 |
|