Propagace dermokosmetických výrobků na TikToku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace dermokosmetických výrobků na TikToku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vítková, Daniela
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:15Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:15Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55539
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu faktorů ovlivňujících důvěryhodnost influencerů propagujících dermokosmetické výrobky mezi uživatelkami sociální sítě TikTok. Cílem práce bylo identifikovat klíčové možné faktory, jako je autenticita, upřímnost, kvalita prezentace a srovnání před a po použití produktů, které mohou přispívat k získání důvěry u sledujících. Metodou polostrukturovaných rozhovorů byly získány odpovědi od 10 žen ve věku 23-28 let aktivně používajících sociální síť TikTok. Výsledky ukázaly, že autentičnost a osobní zkušenosti s produkty hrají možnou klíčovou roli při budování důvěryhodnosti influencerů. Respondentky vyjádřily preferenci delších videí s detailním popisem produktů a srovnáním jejich účinků.
dc.format 64 s. (74 847 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Dermokosmetika cs
dc.subject důvěryhodnost cs
dc.subject influencer cs
dc.subject influencer makreting cs
dc.subject TikTok cs
dc.subject Dermocosmetics en
dc.subject trustworthiness en
dc.subject influencer en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject TikTok en
dc.title Propagace dermokosmetických výrobků na TikToku
dc.title.alternative Promotion of Dermocosmetic Products on TikTok
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Alexová, Jitka
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the analysis of factors influencing the credibility of influencers promoting dermocosmetic products among female users of the social network TikTok. The aim of the thesis was to identify key potential factors such as authenticity, sincerity, quality of presentation and comparison before and after product use that may contribute to gaining trust among followers. A semi-structured interview method was used to obtain responses from 10 women aged 23-28 years actively using the social network TikTok. The results showed that authenticity and personal experience with products play a possible key role in building influencer credibility. Respondents expressed a preference for longer videos with detailed descriptions of products and comparisons of their effects.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68157
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
vítková_2024_dp.pdf 1.275Mb PDF View/Open None
vítková_2024_op.docx 106.3Kb Unknown View/Open None
vítková_2024_vp.docx 133.7Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account