Propagace dermokosmetických výrobků na TikToku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagace dermokosmetických výrobků na TikToku |
Autor: |
Vítková, Daniela
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu faktorů ovlivňujících důvěryhodnost influencerů propagujících dermokosmetické výrobky mezi uživatelkami sociální sítě TikTok. Cílem práce bylo identifikovat klíčové možné faktory, jako je autenticita, upřímnost, kvalita prezentace a srovnání před a po použití produktů, které mohou přispívat k získání důvěry u sledujících. Metodou polostrukturovaných rozhovorů byly získány odpovědi od 10 žen ve věku 23-28 let aktivně používajících sociální síť TikTok. Výsledky ukázaly, že autentičnost a osobní zkušenosti s produkty hrají možnou klíčovou roli při budování důvěryhodnosti influencerů. Respondentky vyjádřily preferenci delších videí s detailním popisem produktů a srovnáním jejich účinků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55539
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet