Podnětné prostředí na 1. stupni ZŠ k podpoře čtenářství žáků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Fryzelková, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:13Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:13Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55490
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá podnětným prostředím na 1. stupni základní školy k podpoře čtenářství žáků. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy a shrnuty současné poznatky k problematice čtenářské gramotnosti a čtenářství ve vztahu k primárnímu vzdělávání. Praktická část představuje kvalitativní výzkumné šetření, které bylo realizováno prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s učiteli. Cílem bylo zjistit, jak učitelé podporují čtenářství žáků na 1. stupni základní školy. Výsledky prezentují pojetí podpory čtenářství učiteli i jejich náhled na její význam. Závěrečná část práce obsahuje diskuzi výsledků a doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
102 s. (215 917 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
čtenářství
|
cs |
dc.subject |
čtenář
|
cs |
dc.subject |
literárně podnětné prostředí
|
cs |
dc.subject |
primární vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
reading literacy
|
en |
dc.subject |
reading
|
en |
dc.subject |
reader
|
en |
dc.subject |
literary stimulating environment
|
en |
dc.subject |
primary education
|
en |
dc.title |
Podnětné prostředí na 1. stupni ZŠ k podpoře čtenářství žáků |
|
dc.title.alternative |
Stimulating Environment to Support Pupils' Reading at the 1st grade of Primary School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jančík Petrová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with a stimulating environment in primary education to support pupils' reading. The theoretical part clarifies the basic terms and summarizes the current knowledge on the issue of reading literacy and reading in relation to primary education. The practical part represents a qualitative research investigation, which was carried out through semi-structured interviews with teachers. The aim was to determine how teachers support pupils' reading in primary education. The results present teachers' conception of supporting reading as well as their insight into its importance. The concluding section of the thesis includes a discussion of the results and recommendations for practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
67528
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account