Podnětné prostředí na 1. stupni ZŠ k podpoře čtenářství žáků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podnětné prostředí na 1. stupni ZŠ k podpoře čtenářství žáků |
Autor: |
Fryzelková, Vendula
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Hana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá podnětným prostředím na 1. stupni základní školy k podpoře čtenářství žáků. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy a shrnuty současné poznatky k problematice čtenářské gramotnosti a čtenářství ve vztahu k primárnímu vzdělávání. Praktická část představuje kvalitativní výzkumné šetření, které bylo realizováno prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s učiteli. Cílem bylo zjistit, jak učitelé podporují čtenářství žáků na 1. stupni základní školy. Výsledky prezentují pojetí podpory čtenářství učiteli i jejich náhled na její význam. Závěrečná část práce obsahuje diskuzi výsledků a doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55490
|
Datum:
|
2024-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet