Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Krčková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:12Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:12Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55476
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Jejím cílem bylo vytvoření projektu s akčními plány, který by pomohl vylepšit aktivity marketingové komunikace vinařství. Práce byla rozdělena do tří částí, a to teoretické, praktické a projektové. Teoretická část se zabývala vypracováním literární rešerše z oblasti marketingového mixu, komunikačního mixu a trendů marketingové komunikace. Praktická část byla zaměřena na analýzu současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Podklady pro analýzu byly získány formou online dotazníkového šetření a také formou interview s vedoucím vybraného vinařství. Následná projektová část obsahuje akční plány, které by mohly vylepšit nynější stav marketingové komunikace vinařství. Projekt byl poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
112 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
vinařství
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.subject |
Winery
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství |
|
dc.title.alternative |
A Project for Improving the Marketing Communication of a Selected Winery |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2024-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the improvement of the current state of marketing communication of a selected winery. Its aim was to create a project with action plans that would help to improve the marketing communication activities of the winery. The thesis was divided into three parts, specifically theoretical, practical and project. The theoretical part delt with topics such as marketing mix, communication mix and marketing communication trends. The practical part focused on the analysis of the current state of marketing communication of the selected winery. The basis for the analysis was obtained through an online questionnaire survey and also through an interview with the manager of the selected winery. The subsequent project part contains action plans that could improve the current state of marketing communication of the winery. The project was then subjected to a time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65074
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account