Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství |
Autor: |
Krčková, Tereza
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Jejím cílem bylo vytvoření projektu s akčními plány, který by pomohl vylepšit aktivity marketingové komunikace vinařství. Práce byla rozdělena do tří částí, a to teoretické, praktické a projektové. Teoretická část se zabývala vypracováním literární rešerše z oblasti marketingového mixu, komunikačního mixu a trendů marketingové komunikace. Praktická část byla zaměřena na analýzu současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Podklady pro analýzu byly získány formou online dotazníkového šetření a také formou interview s vedoucím vybraného vinařství. Následná projektová část obsahuje akční plány, které by mohly vylepšit nynější stav marketingové komunikace vinařství. Projekt byl poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55476
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet