[NEOBHÁJENO] Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Blahetková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:11Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:11Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55440
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava analyzuje vnímání CSR aktivit (specificky inkluzi a udržitelnost) návštěvníky a širší veřejností. Teoretická část definuje pojmy jako corporate social responsibility, digi-tální komunikace, krizová komunikace a pojmy, které s nimi souvisí. Součástí je také me-todika práce stanovující cíl a účel výzkumu, metody výzkumu a výzkumné otázky. Prak-tická část zahrnuje představení festivalu Colours of Ostrava, popis inkluzivních aktivit a udržitelností, kterými se festival zabývá. Součástí je rovněž výzkum, jeho vyhodnocení a zodpovězení výzkumných otázek. |
|
dc.format |
56 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Colours of Ostrava
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
festival
|
cs |
dc.subject |
inkluzivita
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Colours of Ostrava
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
festival
|
en |
dc.subject |
inclusivity
|
en |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Perception of CSR Activities and their Communication of the Colours of Ostrava Festival |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benyahya, Petra |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis on the topic of Perception of CSR activities and their communication at the Colours of Ostrava festival analyzes the perception of CSR activities (specifically inclusion and sustainability) by visitors and the wider public. The theoretical part defines terms such as corporate social responsibility, digital communication, crisis communicati-on, and related concepts. It also includes the methodology of the work, setting the goal and purpose of the research, research methods, and research questions. The practical part inc-ludes the introduction of the Colours of Ostrava festival, a description of inclusive acti-vities and sustainability, which the festival deals with. It also includes research, its evalu-ation, and answers to research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68175
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account