[NEOBHÁJENO] Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava |
Autor: |
Blahetková, Lucie
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava analyzuje vnímání CSR aktivit (specificky inkluzi a udržitelnost) návštěvníky a širší veřejností. Teoretická část definuje pojmy jako corporate social responsibility, digi-tální komunikace, krizová komunikace a pojmy, které s nimi souvisí. Součástí je také me-todika práce stanovující cíl a účel výzkumu, metody výzkumu a výzkumné otázky. Prak-tická část zahrnuje představení festivalu Colours of Ostrava, popis inkluzivních aktivit a udržitelností, kterými se festival zabývá. Součástí je rovněž výzkum, jeho vyhodnocení a zodpovězení výzkumných otázek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55440
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet