Vliv hraní počítačových videoher na kognitivní schopnosti člověka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sysala, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Šenkeřík, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:09Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55389
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá sledováním změn v kognitivních schopnostech člověka vlivem hraní videoher. Teoretická část práce byla vypracována pomocí literární rešerše odborných článků z oblasti psychologie a digitálního zábavního průmyslu. Praktická část představuje kvantitativní pojetí výzkumu s hlavním cílem zjistit, zda hraní videoher pozitivně ovlivňuje kognitivní schopnosti člověka. Jejím součástí je návrh metodiky a výzkumu, popis testování a především závěry, ke kterým celý výzkum vedl. |
|
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kognitivní schopnosti
|
cs |
dc.subject |
psychologie
|
cs |
dc.subject |
digitální průmysl
|
cs |
dc.subject |
videohra
|
cs |
dc.subject |
člověk
|
cs |
dc.subject |
cognitive abilities
|
en |
dc.subject |
psychology
|
en |
dc.subject |
digital industry
|
en |
dc.subject |
video game
|
en |
dc.subject |
human
|
en |
dc.title |
Vliv hraní počítačových videoher na kognitivní schopnosti člověka |
|
dc.title.alternative |
The Effect of Playing Computer Video Games on Human Cognitive Abilities |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedláček, Michal |
|
dc.date.accepted |
2024-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the monitoring of changes in cognitive abilities of a person due to playing video games. The theoretical part of the thesis was developed through a literature search of articles from the field of psychology and digital entertainment industry. The practi cal part presents a quantitative research approach with the main aim to find out whether playing video games positively affects a person's cognitive abilities. It includes the design of the methodology and research, a description of the testing and, above all, the conclusions to which the research led. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
66760
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account