Společenská odpovědnost firmy jako nástroj recruitmentu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy jako nástroj recruitmentu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Benyahya, Petra
dc.contributor.author Šmudlová, Alice
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:08Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:08Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55380
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firmy (CSR) jako nástroje pro recruitment, tedy procesu náboru a přijímání zaměstnanců. Cílem práce je prozkoumat vztah mezi společenskou odpovědností firmy a atraktivitou zaměstnavatele pro potenciální uchazeče o práci. Práce se zaměřuje na analýzu současných trendů v oblasti CSR a recruitmentu a zkoumá, jaké faktory ovlivňují vnímání CSR ze strany uchazečů o práci. Metodologie zahrnuje kvalitativní výzkum formou dotazníkového šetření se zaměstnanci. V závěru práce jsou prezentovány doporučení pro společnost, jak efektivně využívat CSR jako strategický nástroj pro recruitment a získávání talentovaných zaměstnanců.
dc.format 41s. (80 896)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject recruitment cs
dc.subject značka zaměstnavatele cs
dc.subject stakeholders cs
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject recruitment en
dc.subject employer branding en
dc.subject stakeholders en
dc.title Společenská odpovědnost firmy jako nástroj recruitmentu
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility as a Recruitment Tool
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the topic of corporate social responsibility (CSR) as a tool for recruitment, i.e. the process of recruiting and accepting employees. The aim of the work is to investigate the relationship between the social responsibility of the company and the attractiveness of the employer for potential job applicants. The thesis focuses on the analysis of current trends in the field of CSR and recruitment and examines what factors influence the perception of CSR by job applicants. The methodology includes qualitative research in the form of a questionnaire survey with employees. At the end of the thesis, recommendations are presented for the company on how to effectively use CSR as a strategic tool for recruitment and acquisition of talented employees.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68151
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
šmudlová_2024_dp.pdf 2.562Mb PDF View/Open None
šmudlová_2024_op.docx 109.3Kb Unknown View/Open None
šmudlová_2024_vp.docx 99.52Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account