Společenská odpovědnost firmy jako nástroj recruitmentu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Společenská odpovědnost firmy jako nástroj recruitmentu |
Autor: |
Šmudlová, Alice
|
Vedoucí: |
Benyahya, Petra
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firmy (CSR) jako nástroje pro recruitment, tedy procesu náboru a přijímání zaměstnanců. Cílem práce je prozkoumat vztah mezi společenskou odpovědností firmy a atraktivitou zaměstnavatele pro potenciální uchazeče o práci. Práce se zaměřuje na analýzu současných trendů v oblasti CSR a recruitmentu a zkoumá, jaké faktory ovlivňují vnímání CSR ze strany uchazečů o práci. Metodologie zahrnuje kvalitativní výzkum formou dotazníkového šetření se zaměstnanci. V závěru práce jsou prezentovány doporučení pro společnost, jak efektivně využívat CSR jako strategický nástroj pro recruitment a získávání talentovaných zaměstnanců. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55380
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet