Návrh online komunikace vinařství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh online komunikace vinařství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Jiříková, Juliana
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:06Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:06Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55311
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje návrhu komunikace v online prostředí pro Vinařství Halík a Tichal. Vteoretické části práce jsou formulovány základní pojmy zoblasti online marketingu, marketingu sociálních sítí, obsahového či strategického marketingu. V praktické části je představen vybraný podnik a je zde vypracován marketingový mix vinařství. Dále jsou detailně vypracovány analýzy konkurenčního prostředí, a to přesněji Porterova analýza, PESTE analýza a analýza online komunikace. Na závěr praktické části je zrealizován kvantitativní výzkum za pomocí dotazníkového šetření. Výsledkem praktické části je vstup do projektové, kde jsou podrobně popsány a graficky představeny jednotlivé návrhy pro zvolené platformy. Cílem diplomové práce je navrhnout online komunikaci vinařství tak, aby byla konkurence schopná a získala nové zákazníky.
dc.format 98 s. (123 692 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject Marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject content marketing en
dc.subject social media marketing en
dc.subject online communication en
dc.title Návrh online komunikace vinařství
dc.title.alternative Winery Online Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the proposal of communication in the online environment for Halík and Tichal Winery. The theoretical part of the thesis formulates basic concepts of online marketing, social media marketing, content or strategic marketing. In the practical part the selected enterprise is presented and the marketing mix of the winery is developed. Furthermore, competitive environment analyses are elaborated in detail, more precisely Porter's analysis and competitive communication analysis. At the end of the practical part, quantitative research is implemented using a questionnaire survey. As a result of the practical part, the input to the project part is presented, where the different proposals for the chosen platforms are described in detail and presented graphically. The aim of the thesis is to design the online communication of the winery to be competitive and to win new customers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68411
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
jiříková_2024_dp.pdf 13.27Mb PDF View/Open None
jiříková_2024_op.docx 92.94Kb Unknown View/Open None
jiříková_2024_vp.docx 91.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account