Návrh online komunikace vinařství
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Jiříková, Juliana
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:06Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:06Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55311
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikace v online prostředí pro Vinařství Halík a Tichal. Vteoretické části práce jsou formulovány základní pojmy zoblasti online marketingu, marketingu sociálních sítí, obsahového či strategického marketingu. V praktické části je představen vybraný podnik a je zde vypracován marketingový mix vinařství. Dále jsou detailně vypracovány analýzy konkurenčního prostředí, a to přesněji Porterova analýza, PESTE analýza a analýza online komunikace. Na závěr praktické části je zrealizován kvantitativní výzkum za pomocí dotazníkového šetření. Výsledkem praktické části je vstup do projektové, kde jsou podrobně popsány a graficky představeny jednotlivé návrhy pro zvolené platformy. Cílem diplomové práce je navrhnout online komunikaci vinařství tak, aby byla konkurence schopná a získala nové zákazníky. |
|
dc.format |
98 s. (123 692 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
social media marketing
|
en |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.title |
Návrh online komunikace vinařství |
|
dc.title.alternative |
Winery Online Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the proposal of communication in the online environment for Halík and Tichal Winery. The theoretical part of the thesis formulates basic concepts of online marketing, social media marketing, content or strategic marketing. In the practical part the selected enterprise is presented and the marketing mix of the winery is developed. Furthermore, competitive environment analyses are elaborated in detail, more precisely Porter's analysis and competitive communication analysis. At the end of the practical part, quantitative research is implemented using a questionnaire survey. As a result of the practical part, the input to the project part is presented, where the different proposals for the chosen platforms are described in detail and presented graphically. The aim of the thesis is to design the online communication of the winery to be competitive and to win new customers. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68411
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account