Návrh online komunikace vinařství
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh online komunikace vinařství |
Autor: |
Jiříková, Juliana
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikace v online prostředí pro Vinařství Halík a Tichal. Vteoretické části práce jsou formulovány základní pojmy zoblasti online marketingu, marketingu sociálních sítí, obsahového či strategického marketingu. V praktické části je představen vybraný podnik a je zde vypracován marketingový mix vinařství. Dále jsou detailně vypracovány analýzy konkurenčního prostředí, a to přesněji Porterova analýza, PESTE analýza a analýza online komunikace. Na závěr praktické části je zrealizován kvantitativní výzkum za pomocí dotazníkového šetření. Výsledkem praktické části je vstup do projektové, kde jsou podrobně popsány a graficky představeny jednotlivé návrhy pro zvolené platformy. Cílem diplomové práce je navrhnout online komunikaci vinařství tak, aby byla konkurence schopná a získala nové zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55311
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet