Využití influencer marketingu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití influencer marketingu vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Bartl, Michal
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:05Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:05Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55308
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na implementaci influencer marketingu v konkrétní společnosti. První část práce se věnuje teoretickému základu marketingu, komunikačního mixu a strategií marketingu na sociálních sítích. V druhé části je provedena analytická část, která navrhuje konkrétní implementaci influencer marketingu ve společnosti. Na základě této analýzy jsou formulována doporučení pro úspěšné začlenění influencer marketingu do strategie značky a identifikaci vhodných influencerů. V projektové části práce jsou tyto návrhy aplikovány a detailněji rozpracovány v rámci konkrétních strategií a kroků, které by měla společnost přijmout pro úspěšné provádění influencer marketingu.
dc.format 175 s. (253 107 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject strategie značky cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sledující cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject influencer cs
dc.subject influencer marketing en
dc.subject brand strategy en
dc.subject social media en
dc.subject marketing communication en
dc.subject followers en
dc.subject marketing stratégy en
dc.subject influencer en
dc.title Využití influencer marketingu vybrané společnosti
dc.title.alternative Use of Influencer Marketing of the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on implementing influencer marketing into a specific company. The first part of the thesis deals with the theoretical foundation of marketing, the communication mix, and marketing strategies on social media. The second part consists of an analytical section proposing a specific implementation of influencer marketing within the company. Based on this analysis, recommendations are formulated for the successful integration of influencer marketing into the brand's strategy and the identification of suitable influencers. In the project part of the thesis, these proposals are applied and elaborated in more detail within specific strategies and steps that the company should take for successful implementation of influencer marketing.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68341
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
bartl_2024_dp.pdf 31.38Mb PDF View/Open None
bartl_2024_op.docx 94.11Kb Unknown View/Open None
bartl_2024_vp.docx 87.53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account