Využití influencer marketingu vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Bartl, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:05Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:05Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55308
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zaměřuje na implementaci influencer marketingu v konkrétní společnosti. První část práce se věnuje teoretickému základu marketingu, komunikačního mixu a strategií marketingu na sociálních sítích. V druhé části je provedena analytická část, která navrhuje konkrétní implementaci influencer marketingu ve společnosti. Na základě této analýzy jsou formulována doporučení pro úspěšné začlenění influencer marketingu do strategie značky a identifikaci vhodných influencerů. V projektové části práce jsou tyto návrhy aplikovány a detailněji rozpracovány v rámci konkrétních strategií a kroků, které by měla společnost přijmout pro úspěšné provádění influencer marketingu. |
|
dc.format |
175 s. (253 107 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
strategie značky
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sledující
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
en |
dc.subject |
brand strategy
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
followers
|
en |
dc.subject |
marketing stratégy
|
en |
dc.subject |
influencer
|
en |
dc.title |
Využití influencer marketingu vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Use of Influencer Marketing of the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on implementing influencer marketing into a specific company. The first part of the thesis deals with the theoretical foundation of marketing, the communication mix, and marketing strategies on social media. The second part consists of an analytical section proposing a specific implementation of influencer marketing within the company. Based on this analysis, recommendations are formulated for the successful integration of influencer marketing into the brand's strategy and the identification of suitable influencers. In the project part of the thesis, these proposals are applied and elaborated in more detail within specific strategies and steps that the company should take for successful implementation of influencer marketing. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68341
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account