Využití influencer marketingu vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití influencer marketingu vybrané společnosti |
Autor: |
Bartl, Michal
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zaměřuje na implementaci influencer marketingu v konkrétní společnosti. První část práce se věnuje teoretickému základu marketingu, komunikačního mixu a strategií marketingu na sociálních sítích. V druhé části je provedena analytická část, která navrhuje konkrétní implementaci influencer marketingu ve společnosti. Na základě této analýzy jsou formulována doporučení pro úspěšné začlenění influencer marketingu do strategie značky a identifikaci vhodných influencerů. V projektové části práce jsou tyto návrhy aplikovány a detailněji rozpracovány v rámci konkrétních strategií a kroků, které by měla společnost přijmout pro úspěšné provádění influencer marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55308
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet