Projekt posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s

Show simple item record

dc.contributor.advisor Koutný, Lukáš
dc.contributor.author Laciga, Filip
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:03Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:03Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55252
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s. a následné navržení projektu, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je prostřednictvím navrženého projektu posílit úroveň digitální marketingové komunikace dané místní akční skupiny a zvýšit povědomí a informovanost o činnostech organizace. Pro dosažení cíle byly využity primární i sekundární zdroje, které byly podrobeny řadě analýz. Veškeré analýzy, polostrukturované individuální rozhovory a realizované dotazníkové šetření slouží jako hlavní podklad pro návrh projektu, který tvoří významný zdroj informací o digitální marketingové komunikaci pro neziskovou organizaci MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s.
dc.format 145 s. (311 059 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketingová komunikace cs
dc.subject místní akční skupiny cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject digital marketing communication en
dc.subject local action group en
dc.subject website en
dc.subject social networks en
dc.subject research en
dc.title Projekt posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s
dc.title.alternative Project to Strengthen the Digital Marketing Communication of the Non-profit Organization MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on strengthening the digital marketing communication of the non-profit organization MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s. and the subsequent design of the project, which is subjected to time, cost and risk analysis. The aim of the work is to strengthen the level of digital marketing communication of the given local action group and to increase awareness and information about the activities of the organisation through the proposed project. To achieve the objective, primary and secondary sources were used and subjected to a number of analyses. All the analyses, semi-structured individual interviews and the questionnaire survey serve as the main basis for the project design, which constitutes a significant source of information on digital marketing communication for the non-profit organization MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67774
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
laciga_2024_dp.pdf 6.171Mb PDF View/Open None
laciga_2024_op.docx 49.34Kb Unknown View/Open None
laciga_2024_vp.docx 52.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account