dc.contributor.advisor |
Koutný, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Laciga, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:03Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:03Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55252
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s. a následné navržení projektu, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je prostřednictvím navrženého projektu posílit úroveň digitální marketingové komunikace dané místní akční skupiny a zvýšit povědomí a informovanost o činnostech organizace. Pro dosažení cíle byly využity primární i sekundární zdroje, které byly podrobeny řadě analýz. Veškeré analýzy, polostrukturované individuální rozhovory a realizované dotazníkové šetření slouží jako hlavní podklad pro návrh projektu, který tvoří významný zdroj informací o digitální marketingové komunikaci pro neziskovou organizaci MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s. |
|
dc.format |
145 s. (311 059 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
místní akční skupiny
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
digital marketing communication
|
en |
dc.subject |
local action group
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.title |
Projekt posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s |
|
dc.title.alternative |
Project to Strengthen the Digital Marketing Communication of the Non-profit Organization MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matošková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2024-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on strengthening the digital marketing communication of the non-profit organization MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s. and the subsequent design of the project, which is subjected to time, cost and risk analysis. The aim of the work is to strengthen the level of digital marketing communication of the given local action group and to increase awareness and information about the activities of the organisation through the proposed project. To achieve the objective, primary and secondary sources were used and subjected to a number of analyses. All the analyses, semi-structured individual interviews and the questionnaire survey serve as the main basis for the project design, which constitutes a significant source of information on digital marketing communication for the non-profit organization MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
67774
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|