Projekt posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s |
Autor: |
Laciga, Filip
|
Vedoucí: |
Koutný, Lukáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s. a následné navržení projektu, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je prostřednictvím navrženého projektu posílit úroveň digitální marketingové komunikace dané místní akční skupiny a zvýšit povědomí a informovanost o činnostech organizace. Pro dosažení cíle byly využity primární i sekundární zdroje, které byly podrobeny řadě analýz. Veškeré analýzy, polostrukturované individuální rozhovory a realizované dotazníkové šetření slouží jako hlavní podklad pro návrh projektu, který tvoří významný zdroj informací o digitální marketingové komunikaci pro neziskovou organizaci MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55252
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet