Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Pavlečka, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T12:34:25Z |
|
dc.date.available |
2018-05-12T23:00:15Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5512
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce analyzuje softwarové pirátství a zkoumá působení marketingových nástrojů, určených k jeho potlačení v České republice. Bakalářská práce hodnotí kampaně aliance výrobců komerčního software BSA (Business Software Aliance) a jednoho z největších producentů počítačových programů na světě, společnosti Microsoft na českém trhu. Dále analyzuje vývoj míry počítačového pirátství v České republice od devadesátých let a uvádí jej do širších souvislostí nejen s marketingovými nástroji softwarových firem. Provedený výzkum, připojený v praktické části, ukazuje postoj českých uživatelů k různým druhům protipirátských aktivit softwarových firem. Práce navrhuje na základě provedených vý-zkumů implementaci změn v marketingovém chování softwarových firem k některým jejich cílovým skupinám. Zároveň naznačuje možnosti, jimiž by se mohl ubírat vývoj protipirát-ských aktivit na rozvojových trzích pomocí zkušeností z České republiky. |
cs |
dc.format |
46s, 17 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2200592 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2018 |
|
dc.subject |
softwarové pirátství
|
cs |
dc.subject |
nelegální kopírování
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
Microsoft
|
cs |
dc.subject |
BSA
|
cs |
dc.subject |
autorské právo
|
cs |
dc.subject |
warez
|
cs |
dc.subject |
software piracy
|
en |
dc.subject |
illegal copying
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
Microsoft
|
en |
dc.subject |
BSA
|
en |
dc.subject |
copyright
|
en |
dc.subject |
warez
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communications as a tool against computer piracy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2008-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis analyses marketing tools used to reduce the level of software piracy in Czech Republic. Author evaluated campaigns of BSA (Business Software Aliance) and one of the best known software producers - Microsoft Corporation. In this thesis is analyzed the trend of software piracy in Cezch Republic since 90's not just in context of anti-piracy mar-keting. The research published in practical part of the thesis shows the opinion of computer users on anti-piracy marketing. This thesis suggests possible improvements in marketing communication with some of the target groups. It also indicate development of possible anti-piracy strategies on developing markets based on experiences gained in Czech Republic. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7481
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account