Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství |
Author: |
Pavlečka, Václav
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato práce analyzuje softwarové pirátství a zkoumá působení marketingových nástrojů, určených k jeho potlačení v České republice. Bakalářská práce hodnotí kampaně aliance výrobců komerčního software BSA (Business Software Aliance) a jednoho z největších producentů počítačových programů na světě, společnosti Microsoft na českém trhu. Dále analyzuje vývoj míry počítačového pirátství v České republice od devadesátých let a uvádí jej do širších souvislostí nejen s marketingovými nástroji softwarových firem. Provedený výzkum, připojený v praktické části, ukazuje postoj českých uživatelů k různým druhům protipirátských aktivit softwarových firem. Práce navrhuje na základě provedených vý-zkumů implementaci změn v marketingovém chování softwarových firem k některým jejich cílovým skupinám. Zároveň naznačuje možnosti, jimiž by se mohl ubírat vývoj protipirát-ských aktivit na rozvojových trzích pomocí zkušeností z České republiky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5512
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2018
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7481
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account