Využití gamifikace pro adventní kalendář ve firmě XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití gamifikace pro adventní kalendář ve firmě XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Prokop, Lukáš
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:56Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:56Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55086
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá využitím gamifikace pro adventní kalendář ve společnosti XY. Teoretická část definuje základní pojmy, které souvisí s gamifikací a tvorbou gamifikačního systému. Praktická část se věnuje popisu vánoční kampaně v podobě adventního kalendáře, který byl dostupný v zimním období v mobilní aplikaci společnosti. Tato část také obsahuje výzkumy v podobě dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Výzkumy zkoumaly, jaké hry a odměny jsou pro adventní kalendář žádoucí. Na základě výsledků těchto výzkumů je zpracována projektová část, která spočívá v tvorbě návrhu adventního kalendáře, který by společnost XY mohla v následujících letech využít.
dc.format 100 s. (153 001 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject gamifikace cs
dc.subject adventní kalendář cs
dc.subject hry cs
dc.subject odměny cs
dc.subject kupón cs
dc.subject gamification en
dc.subject advent calendar en
dc.subject games en
dc.subject rewards en
dc.subject coupon en
dc.title Využití gamifikace pro adventní kalendář ve firmě XY
dc.title.alternative Use of Gamification for the Advent Calendar in Company XY
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the use of gamification for the advent calendar in company XY. The theoretical part defines the basic concepts related to gamification and the creation of a gamification system. The practical part is about the description of a Christmas campaign in the form of an advent calendar, which was available in the winter period in the company's mobile application. This part also includes research in the form of a questionnaire survey and semi-structured interviews. The surveys explored which games and rewards were desirable for the advent calendar. Based on the results of these researches, a project part is developed, which consists of creating a proposal for an advent calendar that company XY could use in the following years.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68428
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
prokop_2024_dp.pdf 2.400Mb PDF View/Open None
prokop_2024_op.pdf 167.1Kb PDF View/Open None
prokop_2024_vp.docx 92.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account