Využití gamifikace pro adventní kalendář ve firmě XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Prokop, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:56Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:56Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55086
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá využitím gamifikace pro adventní kalendář ve společnosti XY. Teoretická část definuje základní pojmy, které souvisí s gamifikací a tvorbou gamifikačního systému. Praktická část se věnuje popisu vánoční kampaně v podobě adventního kalendáře, který byl dostupný v zimním období v mobilní aplikaci společnosti. Tato část také obsahuje výzkumy v podobě dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Výzkumy zkoumaly, jaké hry a odměny jsou pro adventní kalendář žádoucí. Na základě výsledků těchto výzkumů je zpracována projektová část, která spočívá v tvorbě návrhu adventního kalendáře, který by společnost XY mohla v následujících letech využít. |
|
dc.format |
100 s. (153 001 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
gamifikace
|
cs |
dc.subject |
adventní kalendář
|
cs |
dc.subject |
hry
|
cs |
dc.subject |
odměny
|
cs |
dc.subject |
kupón
|
cs |
dc.subject |
gamification
|
en |
dc.subject |
advent calendar
|
en |
dc.subject |
games
|
en |
dc.subject |
rewards
|
en |
dc.subject |
coupon
|
en |
dc.title |
Využití gamifikace pro adventní kalendář ve firmě XY |
|
dc.title.alternative |
Use of Gamification for the Advent Calendar in Company XY |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the use of gamification for the advent calendar in company XY. The theoretical part defines the basic concepts related to gamification and the creation of a gamification system. The practical part is about the description of a Christmas campaign in the form of an advent calendar, which was available in the winter period in the company's mobile application. This part also includes research in the form of a questionnaire survey and semi-structured interviews. The surveys explored which games and rewards were desirable for the advent calendar. Based on the results of these researches, a project part is developed, which consists of creating a proposal for an advent calendar that company XY could use in the following years. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68428
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account