Využití gamifikace pro adventní kalendář ve firmě XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití gamifikace pro adventní kalendář ve firmě XY |
Autor: |
Prokop, Lukáš
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá využitím gamifikace pro adventní kalendář ve společnosti XY. Teoretická část definuje základní pojmy, které souvisí s gamifikací a tvorbou gamifikačního systému. Praktická část se věnuje popisu vánoční kampaně v podobě adventního kalendáře, který byl dostupný v zimním období v mobilní aplikaci společnosti. Tato část také obsahuje výzkumy v podobě dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Výzkumy zkoumaly, jaké hry a odměny jsou pro adventní kalendář žádoucí. Na základě výsledků těchto výzkumů je zpracována projektová část, která spočívá v tvorbě návrhu adventního kalendáře, který by společnost XY mohla v následujících letech využít. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55086
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet