Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Hanáková, Denisa
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:55Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:55Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55061
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem inovace marketingové strategie vybrané pražírny kávy. Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt inovace marketingové strategie společnosti, aby společnost lépe obstála v konkurenčním prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje klíčové poznatky z oblasti marketingové strategie, strategického plánování a strategické komunikační kampaně. V rámci praktické části práce jsou využity analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýza a dotazníkové šetření. Poslední část práce tvoří samotný projekt inovace marketingové strategie, který konkrétně představuje jednotlivé akční plány. Celý projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 107 s. (182 612 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject pražírna kávy cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject strategické řízení cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketingová inovace cs
dc.subject Marketing Strategy en
dc.subject Coffee Roastery en
dc.subject Strategic Planning en
dc.subject Strategic Direction en
dc.subject Communication Campaign en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Marketing Objectives en
dc.subject Marketing Innovation en
dc.title Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Strategy Innovation Project for Coffeespotcz, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the marketing strategy innovation project in a selected coffee roastery. This diploma thesis aims to create a project of marketing strategy innovation so that the company can stand up better in a competitive environment. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part presents key terms from the fields of marketing strategy, strategic planning, and strategic communication campaign. As part of the practical part, analyses of the external and internal environment, SWOT analysis, and questionnaire survey are explained. The last part of the thesis consists of the marketing strategy innovation project itself, which concretely presents individual action plans. The entire project is subsequently subjected to a cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67787
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
hanáková_2024_dp.pdf 2.879Mb PDF View/Open None
hanáková_2024_op.docx 41.99Kb Unknown View/Open None
hanáková_2024_vp.pdf 198.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account