Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.
Autor: Hanáková, Denisa
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem inovace marketingové strategie vybrané pražírny kávy. Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt inovace marketingové strategie společnosti, aby společnost lépe obstála v konkurenčním prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje klíčové poznatky z oblasti marketingové strategie, strategického plánování a strategické komunikační kampaně. V rámci praktické části práce jsou využity analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýza a dotazníkové šetření. Poslední část práce tvoří samotný projekt inovace marketingové strategie, který konkrétně představuje jednotlivé akční plány. Celý projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55061
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hanáková_2024_dp.pdf 2.879Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hanáková_2024_op.docx 41.99Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hanáková_2024_vp.pdf 198.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet