Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Brokl, Daniel
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:54Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:54Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55054
dc.description.abstract Tato práce se zabývá metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. V teoretické části se zabývá metaversem a marketingovou komunikací, historií metaverse a jednotlivými metaverse světy. V praktické části práce je proveden kvantitativní i kvalitativní výzkum na vzorku uživatelů, který zkoumá jejich vnímání marketingové komunikace v metaverse. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části práce jsou popsány složky marketingového mixu, které jsou využitelné i ve virtuálních světech, jsou představeny základní pojmy v souvislosti s metaverse. Praktická část obsahuje kvalitativní a kvantitativní výzkumy, které shrnují pohled lidí na to, jak se využívají marketingové komunikace v metaverse. Závěrem jsou zodpovězeny hlavní výzkumné otázky a udělena doporučení pro značky usilující o participaci v metaverse.
dc.format 76 s. (92959 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Metaverse cs
dc.subject Virtuální světy cs
dc.subject Virtuální realita cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Virtuální prostředí cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject Metaverse en
dc.subject Virtual worlds en
dc.subject Virtual reality en
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Marketing en
dc.subject Virtual environments en
dc.subject Purchasing behavior en
dc.title Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci
dc.title.alternative Metaverse and Possibilities of Its Usage in Marketing Communications
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the metaverse and its potential for use in marketing communication. In the theoretical part, it discusses the metaverse and marketing communication, the history of the metaverse, and individual metaverse worlds. The practical part of the thesis involves both quantitative and qualitative research on a sample of users, examining their perceptions of marketing communication in the metaverse. The work consists of two main parts. The theoretical part describes the components of the marketing mix that are also applicable in virtual worlds and introduces basic concepts related to the metaverse. The practical part includes qualitative and quantitative research summarizing people's views on how marketing communications are used in the metaverse. In conclusion, the main research questions are answered and recommendations are given for brands aiming to participate in the metaverse.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 68290
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
brokl_2024_dp.pdf 3.935Mb PDF View/Open None
brokl_2024_op.docx 76.13Kb Unknown View/Open None
brokl_2024_vp.pdf 165.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account