Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci |
Autor: |
Brokl, Daniel
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. V teoretické části se zabývá metaversem a marketingovou komunikací, historií metaverse a jednotlivými metaverse světy. V praktické části práce je proveden kvantitativní i kvalitativní výzkum na vzorku uživatelů, který zkoumá jejich vnímání marketingové komunikace v metaverse. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části práce jsou popsány složky marketingového mixu, které jsou využitelné i ve virtuálních světech, jsou představeny základní pojmy v souvislosti s metaverse. Praktická část obsahuje kvalitativní a kvantitativní výzkumy, které shrnují pohled lidí na to, jak se využívají marketingové komunikace v metaverse. Závěrem jsou zodpovězeny hlavní výzkumné otázky a udělena doporučení pro značky usilující o participaci v metaverse. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55054
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet