Projektová výuka v jazyce C# na středních školách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kadavý, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Vyvlečková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:51Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:51Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54971
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu projektové výuky a výuky programování na středních školách. V rámci práce je provedena rešerše existujících vzdělávacích metod a přístupu k výuce programování, na základě čehož jsou následně vytvořeny didaktické projekty pro výuku programování na středních školách, které respektují zásady projektové výuky. V závěru jsou zhodnoceny jak samotné projekty, tak realizace projektové výuky a její výsledky. |
|
dc.format |
52 s. (90 706 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
C#
|
cs |
dc.subject |
projektová výuka
|
cs |
dc.subject |
programování
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
střední školy
|
cs |
dc.subject |
C#
|
en |
dc.subject |
project-based learning
|
en |
dc.subject |
programming
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
secondary schools
|
en |
dc.title |
Projektová výuka v jazyce C# na středních školách |
|
dc.title.alternative |
Project-based Teaching in the C# Language in Secondary Schools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedláček, Michal |
|
dc.date.accepted |
2024-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis focuses on the analysis of project-based learning and teaching of programming in secondary schools. The thesis includes a research of existing educational methods and approaches to the teaching of programming. Based on this research, didactic projects for teaching programming at secondary schools are subsequently created, with due consideration to the principles of project-based learning. In conclusion, the projects themselves, their implementation and its outcomes are evaluated |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
66703
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account