Projektová výuka v jazyce C# na středních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projektová výuka v jazyce C# na středních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kadavý, Tomáš
dc.contributor.author Vyvlečková, Veronika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:51Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:51Z
dc.date.issued 2023-11-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54971
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu projektové výuky a výuky programování na středních školách. V rámci práce je provedena rešerše existujících vzdělávacích metod a přístupu k výuce programování, na základě čehož jsou následně vytvořeny didaktické projekty pro výuku programování na středních školách, které respektují zásady projektové výuky. V závěru jsou zhodnoceny jak samotné projekty, tak realizace projektové výuky a její výsledky.
dc.format 52 s. (90 706 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject C# cs
dc.subject projektová výuka cs
dc.subject programování cs
dc.subject projekt cs
dc.subject střední školy cs
dc.subject C# en
dc.subject project-based learning en
dc.subject programming en
dc.subject project en
dc.subject secondary schools en
dc.title Projektová výuka v jazyce C# na středních školách
dc.title.alternative Project-based Teaching in the C# Language in Secondary Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sedláček, Michal
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated This master's thesis focuses on the analysis of project-based learning and teaching of programming in secondary schools. The thesis includes a research of existing educational methods and approaches to the teaching of programming. Based on this research, didactic projects for teaching programming at secondary schools are subsequently created, with due consideration to the principles of project-based learning. In conclusion, the projects themselves, their implementation and its outcomes are evaluated
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 66703
dc.date.submitted 2024-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
vyvlečková_2024_dp.zip 3.670Mb application/zip View/Open None
vyvlečková_2024_op.pdf 236.3Kb PDF View/Open None
vyvlečková_2024_vp.pdf 175.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account