Využití nástrojů umělé inteligence pro podporu výuky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů umělé inteligence pro podporu výuky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vogeltanz, Tomáš
dc.contributor.author Havelková, Marcela
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:46Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:46Z
dc.date.issued 2023-11-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54866
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit demonstrační materiály ve formě testů, skript a prezentací s využitím nástrojů umělé inteligence, které by v budoucnu mohly být využity ve školách. Za účelem vytvoření těchto materiálů byla provedena podrobná analýza konkrétních nástrojů AI s cílem určit nejvhodnější nástroje pro tvorbu vzdělávacího obsahu. Celkem bylo v této práci popsáno 11 nástrojů umělé inteligence (ChatGPT-3.5 a ChatGPT-4 jsou počítány jako samostatné 2 nástroje), z toho bylo vyzkoušeno a vyhodnoceno 7 nástrojů v rámci praktické části.
dc.format 176
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ChatGPT cs
dc.subject Gemini cs
dc.subject Microsoft Copilot cs
dc.subject Perplexity cs
dc.subject umělá inteligence cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject studijní materiály cs
dc.subject testy cs
dc.subject skripta cs
dc.subject prezentace cs
dc.subject ChatGPT en
dc.subject Gemini en
dc.subject Microsoft Copilot en
dc.subject Perplexity en
dc.subject artificial intelligence en
dc.subject education en
dc.subject study materials en
dc.subject tests en
dc.subject scripts en
dc.subject presentations en
dc.title Využití nástrojů umělé inteligence pro podporu výuky
dc.title.alternative Utilizing Artificial Intelligence Tools for Teaching Support
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyrba, Martin
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated The goal of this master thesis is to create demonstration materials in the form of tests, scripts and presentations using artificial intelligence tools that could be used in schools in the future. In order to create these materials, a detailed analysis of specific AI tools was conducted to determine the most appropriate tool for creating educational content. In total, 11 AI tools were described in this thesis (ChatGPT-3.5 and ChatGPT-4 are counted as 2 separate tools), of which 7 tools were tried and evaluated in the practical part.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 66768
dc.date.submitted 2024-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
havelková_2024_dp.pdf 3.448Mb PDF View/Open None
havelková_2024_op.pdf 221.8Kb PDF View/Open None
havelková_2024_vp.pdf 221.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account