Využití nástrojů umělé inteligence pro podporu výuky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vogeltanz, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Havelková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:46Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:46Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54866
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit demonstrační materiály ve formě testů, skript a prezentací s využitím nástrojů umělé inteligence, které by v budoucnu mohly být využity ve školách. Za účelem vytvoření těchto materiálů byla provedena podrobná analýza konkrétních nástrojů AI s cílem určit nejvhodnější nástroje pro tvorbu vzdělávacího obsahu. Celkem bylo v této práci popsáno 11 nástrojů umělé inteligence (ChatGPT-3.5 a ChatGPT-4 jsou počítány jako samostatné 2 nástroje), z toho bylo vyzkoušeno a vyhodnoceno 7 nástrojů v rámci praktické části. |
|
dc.format |
176 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ChatGPT
|
cs |
dc.subject |
Gemini
|
cs |
dc.subject |
Microsoft Copilot
|
cs |
dc.subject |
Perplexity
|
cs |
dc.subject |
umělá inteligence
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
studijní materiály
|
cs |
dc.subject |
testy
|
cs |
dc.subject |
skripta
|
cs |
dc.subject |
prezentace
|
cs |
dc.subject |
ChatGPT
|
en |
dc.subject |
Gemini
|
en |
dc.subject |
Microsoft Copilot
|
en |
dc.subject |
Perplexity
|
en |
dc.subject |
artificial intelligence
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
study materials
|
en |
dc.subject |
tests
|
en |
dc.subject |
scripts
|
en |
dc.subject |
presentations
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů umělé inteligence pro podporu výuky |
|
dc.title.alternative |
Utilizing Artificial Intelligence Tools for Teaching Support |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyrba, Martin |
|
dc.date.accepted |
2024-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this master thesis is to create demonstration materials in the form of tests, scripts and presentations using artificial intelligence tools that could be used in schools in the future. In order to create these materials, a detailed analysis of specific AI tools was conducted to determine the most appropriate tool for creating educational content. In total, 11 AI tools were described in this thesis (ChatGPT-3.5 and ChatGPT-4 are counted as 2 separate tools), of which 7 tools were tried and evaluated in the practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
66768
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account