Marketing festivalu Skrz Prsty
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Koukolová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:43Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:43Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54791
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingem festivalu Skrz Prsty. Cíle práce je zjistit ty nejvhodnější nástroje marketingové komunikace pro festival Skrz Prsty. Sekundárním cílem je analyzovat prvky, které mají nejzásadnější vliv na rozhodnutí o tom, zda se návštěvníci festivalu zúčastní. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů, které s tématem souvisí, jako je event marketing, marketingový mix nebo komunikační mix. V praktické části je představen festival Skrz Prsty, jeho stručná historie a propagace. Dále se praktická část věnuje interpretaci získaných dat z provedeného kvantitativního výzkumu, který byl tvořen dotazníkovým šetřením. Na základě získaných dat jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navržena doporučení pro budoucnost festivalu Skrz Prsty. |
|
dc.format |
63 s. (88 481 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
festival Skrz Prsty
|
cs |
dc.subject |
Event Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Skrz Prsty Festival
|
en |
dc.title |
Marketing festivalu Skrz Prsty |
|
dc.title.alternative |
Marketing of Skrz Prsty Festival |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the marketing of the Skrz Prsty festival. The aim of the thesis is to find out the most suitable marketing communication tools for the Skrz Prsty festival. The secondary objective is to analyse the elements that have the most significant influence on the decision of whether visitors attend the festival. The theoretical part focuses on defining terms that are related to the topic, such as event marketing, marketing mix or communication mix. The practical part discusses the Skrz Prsty festival, its brief history and the promotion. Furthermore, the practical part deals with the interpretation of the data obtained from the quantitative research conducted, which consisted of a questionnaire survey. Based on the obtained results, the research questions are answered and recommendations for the future of the Skrz Prsty festival are proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68246
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account