Marketing festivalu Skrz Prsty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing festivalu Skrz Prsty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Koukolová, Kristýna
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:43Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:43Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54791
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingem festivalu Skrz Prsty. Cíle práce je zjistit ty nejvhodnější nástroje marketingové komunikace pro festival Skrz Prsty. Sekundárním cílem je analyzovat prvky, které mají nejzásadnější vliv na rozhodnutí o tom, zda se návštěvníci festivalu zúčastní. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů, které s tématem souvisí, jako je event marketing, marketingový mix nebo komunikační mix. V praktické části je představen festival Skrz Prsty, jeho stručná historie a propagace. Dále se praktická část věnuje interpretaci získaných dat z provedeného kvantitativního výzkumu, který byl tvořen dotazníkovým šetřením. Na základě získaných dat jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navržena doporučení pro budoucnost festivalu Skrz Prsty.
dc.format 63 s. (88 481 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject festival Skrz Prsty cs
dc.subject Event Marketing en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Skrz Prsty Festival en
dc.title Marketing festivalu Skrz Prsty
dc.title.alternative Marketing of Skrz Prsty Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the marketing of the Skrz Prsty festival. The aim of the thesis is to find out the most suitable marketing communication tools for the Skrz Prsty festival. The secondary objective is to analyse the elements that have the most significant influence on the decision of whether visitors attend the festival. The theoretical part focuses on defining terms that are related to the topic, such as event marketing, marketing mix or communication mix. The practical part discusses the Skrz Prsty festival, its brief history and the promotion. Furthermore, the practical part deals with the interpretation of the data obtained from the quantitative research conducted, which consisted of a questionnaire survey. Based on the obtained results, the research questions are answered and recommendations for the future of the Skrz Prsty festival are proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68246
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
koukolová_2024_dp.pdf 3.897Mb PDF View/Open None
koukolová_2024_op.docx 99.46Kb Unknown View/Open None
koukolová_2024_vp.docx 113.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account