Marketing festivalu Skrz Prsty
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing festivalu Skrz Prsty |
Autor: |
Koukolová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingem festivalu Skrz Prsty. Cíle práce je zjistit ty nejvhodnější nástroje marketingové komunikace pro festival Skrz Prsty. Sekundárním cílem je analyzovat prvky, které mají nejzásadnější vliv na rozhodnutí o tom, zda se návštěvníci festivalu zúčastní. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů, které s tématem souvisí, jako je event marketing, marketingový mix nebo komunikační mix. V praktické části je představen festival Skrz Prsty, jeho stručná historie a propagace. Dále se praktická část věnuje interpretaci získaných dat z provedeného kvantitativního výzkumu, který byl tvořen dotazníkovým šetřením. Na základě získaných dat jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navržena doporučení pro budoucnost festivalu Skrz Prsty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54791
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet