Subjektivní wellbeing žáků v rámci třídního kolektivu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Subjektivní wellbeing žáků v rámci třídního kolektivu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Filáková, Silvie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:40Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:40Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54736
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje subjektivnímu wellbeingu žáků v rámci třídního kolektivu. Obsah práce je rozdělen na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se v první kapitole soustřeďuje na wellbeing, jeho teoretické koncepce a volně přechází k modelu PERMA od Martina Seligmana a následně k upravenému měření s názvem EPOCH Measure of Adolescent Well-being. Druhá kapitola se zaměřuje na wellbeing u dětí a dospívajících, na faktory, které jej ovlivňují a ve svém závěru se kapitola věnuje podpoře wellbeingu ve škole. Závěr teoretické části je zaměřen na třídní kolektiv, potřeby žáků a práci se školní třídou. Praktická část diplomové práce zkoumá formou smíšeného výzkumu, založeném na kvantitativním i kvalitativním měření, míru subjektivního wellbeingu žáků a také zkoumá situace a zkušenosti působící na míru subjektivního wellbeingu žáků v rámci třídního kolektivu.
dc.format 89 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject wellbeing cs
dc.subject škola cs
dc.subject třídní kolektiv cs
dc.subject žáci cs
dc.subject potřeby žáků cs
dc.subject wellbeing en
dc.subject school en
dc.subject class collective en
dc.subject pupils en
dc.subject the needs of pupils en
dc.title Subjektivní wellbeing žáků v rámci třídního kolektivu
dc.title.alternative Subjective Well-being of Pupils within the Group of a Class
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2024-05-15
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the subjective wellbeing of pupils within a classroom collective. The content of the work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part in the first chapter focuses on wellbeing, its theoretical concepts and loosely transitions to the PERMA model by Martin Seligman and then to a modified measurement called EPOCH Measure of Adolescent Well-being. The second chapter deals with on wellbeing in children and adolescents, the factors that influence it and concludes with a chapter on promoting wellbeing in schools. The theoretical section concludes with a focus on the classroom collective, the needs of pupils and working with the school classroom. The practical part of the thesis explores, in the form of mixed research based on quantitative and qualitative measurements, the extent of pupils' subjective wellbeing and also examines the situations and experiences that affect the extent of pupils' subjective wellbeing within the classroom collective.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66461
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
filáková_2024_dp.pdf 2.101Mb PDF View/Open None
filáková_2024_op.docx 17.89Kb Unknown View/Open None
filáková_2024_vp.docx 17.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account